Óvatosan csomagoljuk a kiválasztott termékeket, elvégezzük azok végső ellenőrzését, és frissességi garanciával 30 perc alatt eljuttatjuk az ajtódhoz. A napi termékskálánknak és a futároknak köszönhetően, a joghurttól a sajtig, az italoktól a fagylaltig, a pelenkáktól a kutyaeledelig, a mosószertől az ampulláig, a dzsiptől a csokoládéig, több, mint ezer különböző terméket kínálunk Neked. A Házhoz rendszeresen ellenőrzi a portfóliójában szereplő termékek időszerűségét. Megrendeléseit kiszállítja Neked, anélkül, hogy a hideg láncot megszakítanád a saját +4 fokozatú járműveddel. A Házhoz Happy ügyfélszolgálat meghallgatja minden véleményedet, javaslatod és eleget tesz információigényléseidnek. Add le rendelésed, és kövesd futárodat élőben a térképen, hogy tudd, mikor veszi fel termékeidet! A Házhoz akkor még nem volt ott nekünk az 5 hónapos időintervallumban, amikor vészhelyzetet jelentett országunk, de mostantól 0-24 órán át rendelkezésre áll a vevők kiszolgálására. Talán sose volt még ilyen egyszerű és gyors a bevásárlás.  

Észrevételeidet és javaslataidat úgy közölheted, hogy kitöltöd űrlapunkat a mobilalkalmazás “Kapcsolat” részében, vagy e-mailt küldesz az [email protected] címre. Felveheted velünk a kapcsolatot a 06 80 496 666 Elégedett Ügyfél telefonszámon. Nagyon fontosnak tartjuk észrevételeidet és javaslataidat. A lehető leghamarabb értékeljük őket, és kapcsolatba lépünk Veled.

Ha tag akarsz lenni, nem kell fizetned tagsági díjat, mert a Házhoz tagság teljesen ingyen van.A megrendeléshez regisztrálnod kell mobilszámoddal, Facebook-fiókoddal vagy iCloud-fiókoddal a mobil alkalmazásunkon keresztül. Az egész csak néhány percig tart! Miután letöltötted mobilalkalmazásunkat a mobiltelefonodra, kattints a mobilalkalmazás „Regisztráció” gombjára. A tagságodat megerősítheted azután, hogy kitöltötted az űrlapot a megnyíló oldalon, vagy gyorsabban és könnyebben is feliratkozhatsz a Facebook-fiókod vagy az iCloud-fiókod segítségével. A regisztrációhoz legalább 16 évesnek kell lenned.

Hogyan léphetsz kapcsolatba a Házhoz-zal? Egyszerű! De, azért reméljük, hogy hibátlanok voltak tapasztalataid a vásárlás során. Ha bármilyen észrevételed vagy problémád van, kérjük vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, az Elégedett Ügyfél vonallal.

Telefonszám: 06 80 496 666

E-mail: [email protected]

Jelenleg Budapest 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 12., 13., 14. and 15 kerületeiből veszünk fel megrendeléseket. Ha elküldöd információidat e-mailen az [email protected] címre, boldogan válaszolunk Neked, hogy mikor kezdenénk szállítani az Te körzetedbe. Nagyon hamarosan egész Magyarországon jelen leszünk! Kövess minket!